Guresu warriors RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Guresu warriors RPG

Tervetuloa, soturi!

PääsivuPääsivu  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Kohti Onnenmaata

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
FaithinChrist (Hato)
Admin
FaithinChrist (Hato)

Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 22

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyKe Maalis 12, 2014 11:48 pm

//Jatkoa pelille "Uusi ystävä Sago Scriptistä".//

Kiipeäminen jatkui nyt kohtalaisessa sovussa. Minun ja Axelin jutustelun aikana Dreliger oli päässyt hyvän matkaa edellemme. Tulin ajatelleeksi ettemme olleetkaan menneet solan kautta, vaikka niin oli puhuttu. Tyypillistä. Määränpäähän saapuminen viivästyy taas, ajattelin ja huokaisin kärsimättömästi.
Axel oli tällä välin kiivennyt eräälle kallionkielekkeelle. Hetken kuluttua hän näytti viittoilevan minulle ja Dreligerille herättääkseen huomiomme. Jokin oli selvästi vinossa. Hivuttauduin lähemmäksi ja huomasin, että tästä kulmasta näki alas solaan. Sola ei ollut tyhjä. Siellä näytti kulkevan neljä miestä ja hevoskärryt. Ennen kuin olin ehtinyt ajatella asiaa, oli Axel jo ampunut puolet sotilaista.
"Hei, odota", nykäisin miestä hihasta, "Miksi Fusekai vaivautuisi lähettämään yksittäisiä huoltokärryjä? Ei noihin paljoa mahdu. Tämä voi olla ansa."
Takaisin alkuun Siirry alas
https://guresuwarriors.palstani.com
Dreliger

Dreliger

Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 21

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyPe Maalis 14, 2014 8:26 pm

"Ammu vielä yksikin niin kuolet", ärähdin miehelle, "Jos yksikin noista onnistuu pääsemään karkuun ja kertomaan, mitä on tapahtunut, sieltä lähetetään samantien monta tuhatta sotilasta." Aloin kiipeämään ylös päin entistä nopeammin ja murahdin vielä vihaisesti: "Jos nuo lähettävät armeijan kimppuumme, tapan sinut paljain käsin!"
Axel

Viestien lukumäärä : 154

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyPe Maalis 14, 2014 9:02 pm

Axel ei välittänyt miehen puheista ja ampui loputkin jotka vain pälyilivät ympärilleen ja kiipesi miehen viereen ja sanoi "Eikö aivosi tajua sitä että jos jätän loput ampumatta ne kipittävät karkuun ja kertovat vuoresta ja nuolista ja silloin tänne vasta alkaa tullakkin sotilaita". "Sitä paitsi itsekkin tuhoat huoltosaatueita ja äsköisessä kylässä tuhosimmi vihollisia enemmän kuin tämä vuori on ikinä nähnyt ja tuolta näyttää tulevan lumimyrsky joka varmasti peittää ruumiit ja meidät jos emme löydä suojaa" Axel sanoi ja osoitti valtavaa lumimyrskyä joka oli tulossa pohjoisesta. "käykö tuo? Axel kysyi ja osoitti pientä luolaa hiunkan ylempänä.
FaithinChrist (Hato)
Admin
FaithinChrist (Hato)

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyPe Maalis 14, 2014 10:15 pm

Kun Dreliger ja Axel alkoivat tapella heille muodostuneeseen tapaan, suuntasin katseeni pohjoiseen. Horisontissa näkyi kiivaasti liikkuva tumma pilvimassa. Kohta pyryttäisi lunta, ja paljon. Onneksi miehetkin olivat tainneet huomata asian. Axel ehdotti, että suojautuisimme luolaan vähän matkan päähän.
"Näyttää ihan hyvältä näin ulospäin. Mennään katsomaan lähempää, toivottavasti se ei ole minkään eläimen koti..." sanoin minä, ja aloin kiireesti kiivetä kohti luolaa.
Dreliger

Dreliger

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyLa Maalis 15, 2014 3:37 pm

"Kylässä en jättänytkään ketään henkiin", ärähdin, "Ja nuo eivät olisi edes huomanneet meitä ilman sinua." Jatkoin kiipeämistä ja katsoin lumimyrskyä, "En tosiaankaan aio jäädä minnekkään luolaan. Drewolf ei ole tietoinen siitä ja se odottaa noin 50:n kilometrin päässä jyrkänteeltä. Jatkan matkaani sinne ja sieltä suoraan kaivoksille, sillä nämä suunnitelmat eivät voi vain odottaa."
Axel

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyLa Maalis 15, 2014 3:59 pm

"Eli mennäänkö luolaan vai jatketaan?" Axel kysyi katsoen ensin miestä sitten Hatoa.
FaithinChrist (Hato)
Admin
FaithinChrist (Hato)

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyLa Maalis 15, 2014 6:08 pm

Lumimyrsky lähestyi nopeasti, ja pian olisi tehtävä päätöksiä. Myrskyyn lähteminen olisi riskin ottamista sellaisille, jotka eivät olleet tottuneet kulkemaan vuoristossa, sellaisille kuin minä ja Axel. Sitä paitsi pienet lemmikkimme pärjäisivät vielä heikommin.
"Dreliger on varmaankin tottunut kulkemaan lumimyrskyssäkin", totesin ja vilkaisin tätä, "Mutta ainakaan minua se ei erityisemmin houkuta. Itse odottaisin luolassa, että myrsky menee ohi. Mutta jos teidän asianne eivät voi odottaa muutamaa tuntia ja haluatte jatkaa matkaanne, en käy estämään."
Dreliger

Dreliger

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyKe Maalis 19, 2014 10:23 pm

Tunsin ilman alkaneen viiletä. Viti valkoinen pilvikatto lähestyi koko ajan, kiivetessäni lopun matkaa lumisille huipuille. "Tämä ei tosiaankaan voi odottaa. Tämän jälkeen olen valmis koston ensimmäiseen osaan, joka on Fusekaille todella kallis menetys", sanoin. Saavuin vihdoin ja viimein lumiselle huipulle. Tuuli yltyi ja näkökenttä pieneni hetki hetkeltä. "Minun puolestani te voitte jäädä luolaan odottamaan myrskyn laantumista, mutta itse aion jatkaa", sanoin, "Nähdään kylässä myrskyn laannuttua." Tämän sanottuani, lähdin juoksemaan kovassa pakkasessa kohti kylää, kadoten sankkaan lumimyrskyyn.
Axel

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyKe Maalis 19, 2014 10:33 pm

"En tiedä sinusta mutta minä jään luolaan" Axel sanoi ja otti kissan harteiltaan. Axel kurkisti oliko luolassa ketään mutta se oli noin saman kokoinen kuin ninjakylässä. Axel otti repustaan vanhan nahan ja kiinnitti sen luolan ovi aukon eteen mutta raotti pientä reikää savulle. Axel teki nuotion ja ympäröi sen kivillä. Axel heitti tavaransa luolan perälle ja asetti kissansa kasan päälle ja sitten sytytti nuotion. Pian myrsky alkoi ujeltaa. Luolassa tosin oli lämmin ja kotoisaa ja kissa kehräsi nurkassa.
FaithinChrist (Hato)
Admin
FaithinChrist (Hato)

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyTo Maalis 20, 2014 12:38 am

Katsoin pitkään Dreligerin perään tämän hahmon kadotessa voimistuvaan lumipyryyn. Kun viimein käännyin luolaa päin, huomasin Axelin jo laittaneen paikkoja valmiiksi. Raotin suuaukon eteen kiinnitettyä nahkaa, ja kömmin Kasain kanssa luolaan juuri pois kovan tuulenpuuskan ulottuvilta. Luola oli pieni, joten oli melko ahdasta. Onneksi kummallakaan ei tietääkseni ollut ahtaan paikan kammoa. Nuotio toi ihanaa lämpöä pieneen suojapaikkaamme. Kasaikin näytti jo rauhoittuneen Axelin kissan suhteen; kaksi pientä eläintä lepäsivät luolan nurkassa kuin vanhat ystävät.
Istuin hiljaa tuijottaen liekkeihin. Ajattelin Jossaa, parasta ystävääni. Poika oli juuri niinkuin minäkin; luostarin kasvatti vailla äitiä tai isää. Olimme aina harjoitelleet ja vähän seikkailleetkin yhdessä, omin lupinemme tietysti. Mutta Jossa oli jäänyt Kenheiwaan. Ja minä olin täällä, luolassa keskellä lumimyrskyä...
Kauanko mahtaa kestää, ennen kuin edes pääsen Lehtoon? pohdin kahden miehen kohtaamisesta seuranneita viivästyksiä matkalleni. Miksi olin menossa päinvastaiseen suuntaan määränpäästäni? Miksi Dreliger edes oletti tapaavansa minut Onnenmaan kylässä? 'Nähdään kylässä myrskyn laannuttua.' Joopa joo.
Axel

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyTo Maalis 27, 2014 10:13 pm

Axel kohensi nuotiota ja kuunteli lumimyrskyn raivoamista. "Polttopuita on vähän ja myrsky voi kestää kauan joten meidän pitää säästää niitä" Axel sanoi ja kaivoi laukustaan pannun. axel kaapi suu aukosta hieman lunta ja laittoi pannuun ja pisti sen huotiolle ja alkoi keittää vettä. samalla Axel alkoi kiilottaa miekkaansa kankaan palasella.
FaithinChrist (Hato)
Admin
FaithinChrist (Hato)

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyLa Maalis 29, 2014 5:28 pm

Axelin keittäessä vettä pannullaan ajattelin edelleen. Jep, polttopuita täytyisi säästää, jos ei halunnut jäätyä. Mikä aika päivästä nyt mahtaa olla, mietin. Luullakseni oli myöhäinen iltapäivä... Ei siis kannattaisi ryhtyä vielä nukkumaankaan. Muutenkin se olisi aika varomatonta, tulin ajatelleeksi, kun Axel otti terävän miekkansa esiin kiillottaakseen sitä. Tämä mies ei ollut vielä ansainnut luottamustani.
Siinä vain istuimme, minä ja hän sekä kettu ja kissa, odottaen lumimyrskyn loppumista.
Axel

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyLa Maalis 29, 2014 9:54 pm

Lumi oli sulanut pannussa ja Axel kaatoi kahteen mukiin jotka oli löytänyt repusta ja kaatoi omaansa hieman sokeria ja maitoa mitkä oli saanut kapinan päämajan ruokavarastosta. Axel hörppi kuumaa vesi sokeri maito juomaa ja tarjosi maitoa ja sokeria tytöllekkin. Axel kuvitteli että myrsky laantuisi iltaan mennessä mutta oli väärässä. Se oli vain voimistunut niin että Axelin piti laittaa turkki paremmin kiinni. Oli jo aika myöhä sillä pimeä oli tullut mutta myrskyvain hurjistui Axel laittoi melkein viimeiset polttopuut nuotioon ja otti repustaan ison rievun jonka oli ottanut varastosta. "Minä alan nukkumaan. Ota itselleasi peitto repustani jos haluat" Axel sanoi ja alkoi nukkua.
FaithinChrist (Hato)
Admin
FaithinChrist (Hato)

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyTi Huhti 08, 2014 10:01 pm

Axel tarjosi minulle keittämäänsä vettä sekä hiukan maitoa ja sokeria. Kiitin muodollisen kohteliaasti, mutta sitä ajattelematta Heräsin mietteistäni vasta, kun kaadoin kuumaa juomaa suuhuni. Eihän tämä mitään luostarin teetä ollut, mutta kelpasi kyllä. Kuuntelin pitkälle iltaan venyneen lumimyrskyn raivoa luolan ulkopuolella. Onkohan Dreliger jo päässyt Onnenmaahan, ajattelin.
Jälleen kerran jouduin hämmästelemään Axelin luottavaisuutta, kun tämä noin vain veti rievun päälleen ja asettui nukkumaan. Vaikka eipä siinä, enhän minä tuolle mitään aikonut tehdä.
"Taidan olla vartiossa ihan varmuuden vuoksi. Herätän sinut jossain vaiheessa", sanoin juuri ennen kuin mies näytti nukahtavan.
Axel

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyKe Elo 06, 2014 11:59 pm

Axel vajosi uneen. Hän näki unta kodista ennen sotaa, uni oli niin koskettava että hän melkein itki mutta hymähti vain unisena
FaithinChrist (Hato)
Admin
FaithinChrist (Hato)

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyTi Elo 12, 2014 4:27 pm

//Pääsin koulussa koneelle mutta aikani oli rajallinen Very Happy//

Luolassa oli lämmin, kiitos keskellä lattiaa rätisevän nuotion ja tuulelta suojaavan suuaukossa roikkuvan nahan. Hörppäsin loput juomastani ja katselin vastapäätä nukkuvaa miestä, jonka olin lähes vastikään tavannut. Mitä edes tiesin hänestä? Ainakin sen, että hän vihasi kumpaakin kuningasta. Ja että hän oli menettänyt perheensä... Mutta miten? Axel ei ollut muistaakseni kertonut asiasta tarkemmin.
Kasai heräsi luolan nurkassa ja tassutteli viereeni. Silitin ystäväni turkkia hellästi. Tunnit kuluivat...
Axel

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyTi Elo 12, 2014 8:19 pm

Sitten Axel heräsi ja katsoi unisena nuotioon. "Polttopuut..." Hän tuumaili. sitten hän nousi ja kysyi tältä tuntemattomalta naiselta "Onko polttopuut loppu?". Myrskyn äänet olivat hiljentyneet mutta edelleen siellä puhisi kylmä viima eikä Axelia tehnyt mieli lähteä tarpomaan pimeässä. "Minä voin jatkaa vartio vuoroa" aAxel ilmoitti ja heitti repustaa muutamia puupalikoita jottei nuotio sammuisi.
Mikael

Mikael

Viestien lukumäärä : 102

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyKe Elo 13, 2014 9:33 pm

Mikael löysi luolan monen tunnin etsimisen jälkeen ja istui luolan suun aukon viereen ja huusi onko siellä luolassa ketään. Mikael jäi odottamaan vastausta ja alkoi kiillottaa miekkaa.
FaithinChrist (Hato)
Admin
FaithinChrist (Hato)

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyPe Elo 15, 2014 3:41 pm

Oli jo pitkälti yli puolenyön, kun Axel heräsi ja nousi makuupaikaltaan mutisten jotain polttopuista. Tosiaan, nuotio... Huomasin vasta nyt, että tuli oli jo alkanut hiipua. Onneksi miehen repusta eivät olleet nuotiopuut loppuneet.
Yöllä ei kannattaisi lähteä vuoristoon, vaikka myrsky olikin jo laantumaan päin. Suostuin Axelin ehdotukseen vaihtaa vuoroa ja asetin pitkäkseni luolan kovalle, mutta nuotion lämmön kuivaamalle lattialle. En silti aikonut nukkua tänä yönä; tuohon mieheen ei olisi vielä luottamista. Juuri kun olin laittamassa silmiäni raolleen teeskennelläkseni nukkuvaa, aivan luolan ulkopuolelta kuului huuto. Tunkeilijoita! Hyppäsin ylös ja vedin miekkani osoittaen sen kohti luolan suuaukkoa.
Axel

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyLa Elo 16, 2014 4:53 am

Axel heräsi ja tarttui jouseensa. Hän osoitti suuaukolle ja huusi "Kuka olet ja mitä tahdot?"
Mikael

Mikael

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyLa Elo 16, 2014 12:39 pm

Mikael vastasi etkö muista minä olen Mikael ja haluan tulla puhumaan. Sitten Mikael astui luolaan ja kysyi kuka tuo nainen on.
FaithinChrist (Hato)
Admin
FaithinChrist (Hato)

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyLa Elo 16, 2014 3:31 pm

Outo haarniskaan pukeutunut pitkä mies astui sisälle luolaamme, jossa nyt hädin tuskin mahtui olemaan. Vaikka mies näytti tuntevan Axelin, tilanne alkoi ahdistaa minua. Jos hänen aikeensa olisivat pahat, ei ahtaassa tilassa mahtuisi taistelemaan. Lisäksi minua häiritsi, että miehen kasvot olivat kypärän luoman varjon kätköissä, mikä vahvisti epäilyttävää vaikutelmaa.
"Hato vain" sanoin miehelle laskematta miekkaani, "mutta mikä sinä oikein olet miehiäsi ja mikset näytä kasvojasi?"

//oletan Mikaelin näyttävän samalta kuin hahmoprofiilin kuvassa, jossa hänen kasvonsa eivät ole näkyvissä//
Axel

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyLa Elo 16, 2014 5:52 pm

Axel huomasi tutun miehen ja laski hieman joustaan. "Miksi tulit? Eikö sinun pitänyt jäädä vahtimaan?" Axel kysyi hieman äreissään
Mikael

Mikael

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyLa Elo 16, 2014 7:45 pm

Mikael vastaa kylässä on toinen päällikkö joka vahtimassa ja. Minä lähdin etsimään sinua ja kuka on tuo nainen.
FaithinChrist (Hato)
Admin
FaithinChrist (Hato)

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata EmptyLa Elo 16, 2014 9:07 pm

Miesten puhuessa keskenään ärsyynnyin yhä enemmän. Mikaeliksi itseään nimittänyt mies oli jättänyt sanani täysin huomiotta, tivasi vain Axelilta. Oliko tyyppi puolikuuro vai eikö hän halunnut kuunnella? "Tuo nainen"... Oliko miehellä jotain vastakkaista sukupuolta vastaan?
Sponsored content

Kohti Onnenmaata Empty
ViestiAihe: Vs: Kohti Onnenmaata   Kohti Onnenmaata Empty

Kohti Onnenmaata
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Guresu warriors RPG :: Roolipeli :: VUORISTOT :: Vuorilla-
Siirry: