Guresu warriors RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Guresu warriors RPG

Tervetuloa, soturi!

PääsivuPääsivu  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Êerlistrifliv

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Dreliger

Dreliger

Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 21

Êerlistrifliv Empty
ViestiAihe: Êerlistrifliv   Êerlistrifliv EmptyTi Maalis 11, 2014 3:00 am

Valtava lohikäärme katsoi minua kohti verestävän punaisilla silmillään. Sen iho oli kovaa kuin graniitti, joka oli lähes täysin musta, jossa näytti valuvan oranssi hehkuista laavaa. Se paljasti täysin hopean väriset ja terävät hampaat. Sen leukalihakset olivat suuret joilla se pystyisi puremaan poikki paksunkin puun rungon. Sen selässä kulki koko mitaltaan joukko teräviä, lyhyitä ja hopean värisiä piikkejä, joissa oli vahvaa happomyrkkyä, joka tappaisi uhrinsa kolmessa minuutissa jouduttuaan verenkiertoon. Se kouristi maata terävillä, paksuilla ja mustilla kynsillään. Sen sieraimista leimahti muutama polttavan kuuma liekki. -Êerlistrifliv, huusin itkuisena, Mitä olet mennyt tekemään? Miksi teit tämän? Êerlistrifliv näytti hieman hymyilevän ilkikurisesti. -Miksi en olisi, se murahti, Olen odottanut kostoani jo liian pitkään. Se piti taukoa ja puhalti suustaan muutaman liekin. -Isäsi karkoitti kaikki lohikäärmeet tältä saarelta aikoinaan ja nyt hän oli jo liian vanha estämään tätä tapahtumasta, se huusi matalalla ja karhealla äänellään. -Itse te aioitte tuhota koko saaren kaikki muut rodut, huusin itkun ja pelon sekaisella äänellä. Pian meri alkoi kuohuamaan ja vuori Êerlistriflivin takana räjähti. Säpsähdin tilannetta, jolle Êerlistrifliv vain nauroi. -Taidat pelätä minua, se sanoi. -Pelko on luonnollista, ärähdin, Mutta en aio antaa sille aihetta sinun kohdallasi! -Suuria sanoja nuorelta soturin alulta, Êerlistrifliv sanoi. -Katsotaanpa mihin sinusta on, se huusi ja puhalsi suustaan suuren, hehkuvan tulipallon, joka lähestyi minua kohti päätä huimaavan nopeasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
FaithinChrist (Hato)
Admin
FaithinChrist (Hato)

Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 22

Êerlistrifliv Empty
ViestiAihe: Vs: Êerlistrifliv   Êerlistrifliv EmptyKe Maalis 12, 2014 11:51 pm

Jännittävää!! 8p :3
Takaisin alkuun Siirry alas
https://guresuwarriors.palstani.com

Êerlistrifliv