Guresu warriors RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Guresu warriors RPG

Tervetuloa, soturi!

PääsivuPääsivu  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Muistoni Linfestä

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Dreliger

Dreliger

Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 21

Muistoni Linfestä Empty
ViestiAihe: Muistoni Linfestä   Muistoni Linfestä EmptySu Helmi 09, 2014 5:38 am

Tämä on jatkoa prologille: Rakastatko sinä minua?Aurinko oli laskenut. Linnut olivat lakanneet laulamasta. Heräsin pehmeältä nurmikolta ja mieleeni tuli kysymys, missä olen. Katsoin viereeni ja näin Linfen kauniit ja hymyilevät kasvot. Hymyilin. Muistin kaiken, mitä oli tapahtunut. Samalla mieleeni tulvahti suuri määrä muistoja ensi kohtaamisestamme.
”Olin torilla ostamassa leipää ja omenoita. Näin, kuinka saavuit keskelle toria nostamaan kaivosta vettä. Tunsin heti polttavan tunteen rinnassani. Katsahdit minua päin ja hymyilit, kuten vielä nykyäänkin, katseesi oli suloinen, kuten vieläkin, ja hiuksesi kauniit ja vaaleat, kuin greelsdrin sulat aamuisin, kun se lentää yli Frîlefrens vuoren. Katsoimme toisiamme silmiin. Silmäsi olivat kauniin vaalean vihreät, kuin lensfen terälehdet keväisin. Ne loistivat kuin tähdet, mutta olivat paljon kauniimmat. Unohdin ostokseni, aloin hitaasti astelemaan luoksesi, katsoit minua silmäkulmastasi ja hymyilit vienosti. Matka luoksesi tuntui kestävän ikuisuuden. Olin jännittynyt ja peloissani, mutta silti, niin onnellinen. Kun olin kohdallasi katsoit minua silmiin. Näin, kuinka puna nousi kauniille kasvoillesi. Hymyilin, vedin syvään henkeä ja kumarsin sinulle. Ojensin kättäni sinulle ja sinä ojensit omasi. Suutelin kämmenselkääsi. Naurahdit hiljaa. Katsoin silmiisi, sinä katsoit takaisin. Hymyilin sinulle, sinä hymyilit myös. Hymysi oli kaunis. Huulesi kauniit ja punaiset, kuin frilsin kukka. Pyysit minua istumaan viereesi. En tiennyt uskallanko istua. Näit minun epäröivän. Otit kädestäni kiinni, katsoit minua ja vedit viereesi istumaan. Katsoin sinua punastellen. En tiennyt mitä sanoa. Tunsin poltteen rinnassani voimistuvan. Tunne, se tunne oli sanoin kuvaamaton. Katsoimme vain toisiamme. Hetken päästä nousin. Katsoit minua kysyvästi. Ojensin sinulle käteni. Tartuit siihen varovaisesti. Kosketuksesi oli hellä ja ihosi pehmeä. Nousit ylös. Lähdin hitaasti viemään sinua pois torilta. Torin laidalla pidit kädestäni kiinni lujempaa. Katsahdin sinua, näin silmissäsi luottamuksen. Luotit minuun, vaikka vasta tutustuimme. Johdatin sinut metsän laidalle. Katsoin sinua kysyvästi, hymyilit, ja jatkoimme kulkuamme. Tulit lähemmäksi minua. Otit kiinni käsivarrestani. Saavuimme pian kauniille niitylle. Katsoit taas minua, hymyilin sinulle. Irrotit otteesi käsivarrestani. Lähdit juoksemaan niitylle. Juoksin sinun perääsi. Saavutin sinua hiljalleen. Hiljensit vauhtiasi, minä omaani, pysähdyit, minä pysähdyin vierees. Polvistuin maahan, poimin kauniin ja vaaleanpunaisen kukan. Näytin sitä sinulle, hymyilit. Ojensin sen sinulle. Punastuit. Asetit kukan hiuksiisi. Katsoin sinua hymyillen. Yhtäkkiä halasit minua. En tiennyt mitä tehdä. Irrottauduit heti. Näin, kuinka häpesit ja painoit katseesi maahan. Poskellesi vierähti kyynel. Tulin surulliseksi. Kohotin katsettasi varovaisesti. Hymyilin sinulle. Halasin sinua, sinä epäröit, mutta halasit takaisin. Tunsin, kuinka pidit minusta lujasti kiinni ja hait sylistäni turvaa. Olin taas onnellinen. Kuulin sinun itkevän hiljaa. Irrottauduin halauksesta. Katsoin sinua ja huomasin sinun itkevän ilosta. Kaadoin sinut varovaisesti maahan. Laskeuduin viereesi. Katsoit jälleen minuun. Laskit pääsi rintakehäni päälle. Silittelin pitkiä ja vaaleita hiuksiasi. Nukahdit pian. Ennen kuin nukahdin, tiesin tämän tytön olevan elämäni rakkaus.” Kyynel vierähti poskelleni, kun muistin tuon kaiken. Päätin ummistaa silmäni vielä hetkeksi ja nukahdin jälleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
FaithinChrist (Hato)
Admin
FaithinChrist (Hato)

Viestien lukumäärä : 107
Ikä : 22

Muistoni Linfestä Empty
ViestiAihe: Vs: Muistoni Linfestä   Muistoni Linfestä EmptySu Helmi 09, 2014 6:33 pm

Kaunista...  I love you 
Tästä tulee vaikka 10p.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://guresuwarriors.palstani.com

Muistoni Linfestä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Guresu warriors RPG :: Outside the game :: Tarinat :: Dreliger-
Siirry: